BOSCH-TUOTTEIDEN TAKUUHUOLTO – ASIAKKAAN OHJE

Ennen lomakkeen täyttämistä, lue nämä tiedot:

Asiakkaan vastuulla on todistaa takuun voimassaolo. Kylmäkopla voi tarkistaa takuun vain omista asennuksistaan. Mikäli laite on asennettu muualla, asiakkaan tulee toimittaa tarvittavat asiakirjat, kuten asennustodistus tai asennuskuitti, takuun voimassaolon varmistamiseksi. Mikäli laitetta ei ole asentanut valtuutettu Lämpömestari ja ostokuitin mukainen takuu on ylittynyt, veloitamme huoltokäynti / vianetsintä, huoltotyöt ja varaosat alla mainitun hinnaston mukaisesti.

Jotta voimme suorittaa huollon ja soveltaa takuuta, esitä seuraavat asiakirjat asentajalle saapuessaan:

1️⃣ Ostokuitti laitteen hankinnasta
2️⃣ Asennustodistus / Asennuskuitti

⚠️ Tärkeää:
Mikäli asiakirjoja ei voida esittää huoltopäivänä, huoltokäynti / vianetsintä, huoltotyö ja mahdolliset varaosat veloitetaan suoraan asiakkaalta.

⚠️ Huomio:
Jos asiakirjoja ei voida esittää huoltopäivänä, huoltokäynti laskutetaan asiakkaalta seuraavasti:

  • Huoltokäynti / vianetsintä: 80 €

  • Huoltotyöt: 80 € / h

  • Matkakorvaus: 1,35 € / km

  • Tarvikkeet tapauskohtaisesti

Huoltoprosessin nopeuttamiseksi täytä kaikki lomakkeen tiedot huolellisesti. Puutteelliset tiedot hidastavat oleellisesti huoltoa.

Sarjanumerot:

  • Ulkoyksikkö: Löydät sarjanumeron laitteen päädystä, esim. S/N: 86DM2730005507733701664

  • Sisäyksikkö: Löydät sarjanumeron laitteen alapuolelta, esim. S/N: 86DM2730005507733701664

Vikakoodin lukuohjeet: Vikakoodienlukeminen